Interim online marketeer

Allround online marketeer

Met bijna 15 jaar ervaring heb ik een zeer breed profiel voor het verbeteren van marketing en sales.

Leadgeneratie met online marketing

Google Ads, LinkedIn Ads of remarketing? Samen kijken we naar de potentie van kanalen voor jouw organisatie.

Jaarplan online marketing

Stap voor stap toewerken naar een geavanceerde leadgeneratie met inzet van online marketing.

Sectoren

  • Software
  • Adviesbureau
  • Industrie

Uitdagingen

  • Starten commerciële afdeling
  • Proactief de markt benaderen
  • Marketing professionaliseren
  • Meetbaar maken van marketing
  • Meer leads voor sales
  • Invulling nieuwe functies

Oplossingen

  • Business case & roadmap
  • Account Based Marketing
  • Online advertising
  • Marketing automation
  • Contentmarketing & SEO
  • CRM & data
  • Prospecting & outreach
  • Takenpakket & werkinstructies

Referenties

  • Swagelok Nederland
  • Heineken Brouwerijen
  • Deutsche Bank
  • Twinfield
  • Bosch Car Service
  • Audax
  • Heembouw
  • RTL Nederland
  • Woonzorggroep Samen
  • PinkRoccade en TSS
  • Rabobank
  • FD Mediagroep

Ik ben Michiel Postma, interim online marketeer. Ik werk graag met bedrijven binnen de B2B en specialiseer me in programma’s gericht op leadgeneratie.

Al ruim tien jaar werk ik met organisaties zoals Deutsche Bank, Twinfield, Swagelok en PinkRoccade om B2B marketing te professionaliseren. Dat betekent dat ik een aardige track record heb als het gaat om het genereren van resultaten.

Resultaten uitgelicht 🔥🔥🔥

Dit zijn enkele van de resultaten die ik behaalde bij actuele projecten. Boek een kennismaking in om de relevantie te bespreken van jouw case.

  • De sales- en marketingcampagne voor DMT Opleiding ging lekker. Vanuit mijn bijdrage als interim online marketeer konden ze na 2 maanden starten met hun eerste 8 cursisten ter waarde van 31.000 euro.
  • Ik lanceerde een inbound marketingstrategie voor HC Health waarmee ze binnen 18 maanden van minder dan 100 leads per jaar naar ruim 2.400 leads en 200 afspraken per jaar gingen.
  • Voor Companda startte ik met Account Based Marketing. Van ads tot sales deck; ik zette een marketing- en salesproces op voor Nederland en België. Hiermee trok ik de eerste klant binnen ter waarde van 15.000 euro ARR.
  • Ik zette de integrale strategie neer en begeleidde junior sales voor Bitfactory. In het tweede jaar waren 25% van de afspraken te herleiden naar de ontwikkelde aanpak.
  • Voor iBabs zette ik een Account Based Marketingprogramma op om leads en afspraken te realiseren in het Verenigd Koninkrijk. De aanpak genereert gemiddeld 5 inkomende gesprekken per dag via LinkedIn. Hiernaast boeken we wekelijks 3 gekwalificeerde afspraken per week in.

Boek jouw discovery call met Michiel Postma

Aan de slag met een interim online marketeer? Boek dan een discovery call en verken de mogelijkheden van online marketing voor jouw organisatie. Plan jouw afspraak via onderstaande button op een moment dat je schikt of stel je vraag via 06 41 6696 15 of hi@michielpostma.nl.

Bekijk beschikbare data