Industries

  • Software
  • Consultancy agencies
  • Industry

Challenges

  • Starting a commercial department
  • Proactive marketing & sales
  • Professionalize marketing
  • Measurable marketing
  • More leads for the sales department
  • How to make new roles specific

Solutions

  • Business case & roadmap
  • Account Based Marketing (ABM)
  • Online advertising
  • Marketing automation
  • Content marketing & SEO
  • CRM & data
  • Prospecting & outreach
  • Define responsibilities new roles

References

  • Swagelok Nederland
  • Heineken Brouwerijen
  • Deutsche Bank
  • Twinfield
  • Bosch Car Service
  • Audax
  • Heembouw
  • RTL Nederland
  • Woonzorggroep Samen
  • PinkRoccade en TSS
  • Rabobank
  • FD Mediagroep

Binnen 6 weken 8 cursisten en 31.000 euro omzet

De integrale marketing- en salescampagne voor DMT Opleiding bracht binnen 6 weken 8 cursisten binnen ter waarde van 31.000 euro.

2.400 leads & ruim 150 afspraken

Inbound marketingstrategie voor HC Health genereerde in een jaar 2.400 leads en 150 afspraken.

  • Google Ads en SEO
  • LinkedIn Ads
  • LinkedIn automation
  • Whitepaper marketing

3-5 gekwalificeerde afspraken per week

Vanuit m’n rol bij iBabs genereerde ik wekelijks 3-5 gekwalificeerde afspraken  voor hun salesteam in de UK.

58 leads en KPN als nieuwe klant

De campagne voor MyFlexwork bracht binnen 2 maanden 58 leads binnen, waarvan 32 gekwalificeerd. Het resultaat? Uiteindelijk werd KPN getekend als nieuwe klant.

De eerste klant en 15.000 euro ARR

M’n Account Based Marketing setup voor Companda bracht de eerste klant binnen ter waarde van 15.000 euro ARR.

Ruim 1.400.000 euro omzet via online

Ik optimaliseerde de marketing- en salesaanpak en verbeterde de performance van agencies en medewerkers. In twee jaar genereerden we ruim 1.400.000 omzet via marketing en sales.